
Dnia 13 września 2011 dla Banku BPH zorganizowaliśmy spotkanie dla ponad 2000 pracowników Banku. Celem spotkania było podsumowanie poprzedniego kwartału oraz zaprezentowanie nowej strategii Banku. To właśnie w hali Ergo Arena ogłoszona została dla wszystkich pracowników kampania „Zwyczajny bohater” będąca akcją realizowaną wspólnie ze stacją TVN i portalem internetowym Onet.pl. Promotorem całej akcji jest Szymon Hołownia, który przedstawiał zarysy kampanii wśród pracowników Banku. Wydarzenie to było ogromnym działaniem logistycznym i organizacyjnym. Do Trójmiasta przyjechało ok. 1200 pracowników Banku, którym zapewniliśmy noclegi jak i transport. Na podsumowanie konferencji nie zabrakło wieczornej imprezy. Uczestnicy mieli okazje bawić się przy gorących i współczesnych rytmach, na ekranach wyświetlały się energetyczne wizualizacje, a wszystko okraszone zostało efektownym światłem, ledowymi meblami i pysznym jedzeniem. Do zaplanowania logistyki i noclegów oraz przeprowadzenia rejestracji uczestników i check-in'u użyliśmy naszego systemu do zarządzania eventem. Relacje z konferencji można zobaczyć w programie TVN Co Za Tydzień, a z naszej perspektywy Co To Był Za Dzień.