
We wrześniu 2019 r. dla firmy Vetrex, lidera w produkcji okien i drzwi Premium, zorganizowaliśmy konferencję poświęconą nowym produktom oraz strategii komunikacji marketingowej marki. Na miejsce wydarzenia wybraliśmy Hotel Copernicus Toruń, w którym odbyła się prezentacja nowego okna LUM’UP i salonu firmowego. Zaprezentowaliśmy produkt, jak i samą markę opierając się na skrupulatnie opracowanym graficznie storytellingu. Koncepcja prezentacji okna zakładała połączenie tańca z contentem multimedialnym. Podczas występu tancerki zaprezentowały dedykowane, tematyczne etiudy taneczne, które korespondowały z wizualizacjami na ekranach LED. Nowy salon ukazaliśmy efektownym odsłonięciem kotary. Dym, światła efektowe i dynamiczna muzyka, to wszystko było zaskoczeniem dla gości i zrobiło ogromne wrażenie. Część konferencyjna była bardzo bogata w marketingowy content multimedialny, stworzony przez nas specjalnie na to wydarzenie. Po części formalnej przyszedł czas na luźniejszą atmosferę, którą zapewniły dziewczyny z Ladies of Power. Nasza produkcja spotkała się z uznaniem ze strony Klienta oraz partnerów handlowych firmy Vetrex.